Snart är sambon i mina armar igen!

Om 1 timme skall jag hämta Carl-Henrik på tågstationen, skööönt!
Jag hatar att sova ensam... hatar att vakna på natten och undra vart han är!
Jag hatar att kliva upp på morgonen och inte ha honom sovandes vid min sida... uffa...

SJmupparna har dessvärre sett till så att jag får vänta 20 minuter extra innan han kommer hem...grr..

Idag har jag inte gjort mycket sen jag kom hem från jobbet..
*vikt tvätt
*diskat
*tagit in och tvättat av utemöblerna från balkongen
*löst ett suduko

That´s it....

Nu skall jag finjustera lägenheten, vill ju att det skall vara fint innan CH kommer hem!

Kram/F




Postat av: Nina

Tjena!
Dom pussande tomtarna,är inte dom från "Trolltyg i tomteskogen"? Me like!
Fint du har där hemma,ska fasiken ta fram julpyntlådan ja`me =)
Ha det gött!

2007-11-14 @ 19:29:54
Postat av: jenni

Ja du nå julpynt kommer inte fram i min lägenhet förrän 1:a advent. Men då jävlar ska det pyntas till tusen. Kanske bygga en repris på förra årets pepparkakshus, en riktigt fin "julbordell" Ha ha

Postat av: Frida

Hej !
Nina: Jo, jag tror nog att dem är från tomtar och trolltyg, har fått dem av mamma i julklapp något år..
Tycker helt klart att du skall pynta du me! Julpynt äger...man blir så glad!

Jenni: Skit i principer nu, fram med julpysslet..!!!

2007-11-14 @ 21:46:44
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: PuTtE

hEj FrIdDa!

JaGg TykEr AtT dEtT äR fÖrR tIdDiGt aTt jUlL PyNnTa nU...dEtT sKa MaNn GöRa TiLl 1:A aDdVenT hElSnInGaR fRåNn FaVvO PuTtE

2007-11-15 @ 00:18:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits