Sjukt god mat! (s-vall, bilder!)

Hejsan !

Jag håller just nu på att spricka... är så sjukt mätt.

Vi har nyss kommit hem från 3-rättermiddag på stan!

Mor och Kjellepelle vill käka på kina i Timrå.. vi lyckades dock övertyga dem om att byta ställe.
Chaow praya river i city !

Carl-Henrik , mamma och Kjell (Jag fotar)
image170

Förrätt (Kycklingsoppa med rödcurry och kokosmjölk, sjukt gott!!)
image171

Mamma visar sin varmrätt !  (självklart Oxfilé, hon är ju chef....)
image172

Galen Frida äter glass med friterad banan....
image173

Då vi andra ätit klart för länge sedan, så äter Eva fortfarande... tralala...
image174

STORT TACK FÖR MATEN MOR OCH KJELL !

//Frida & Carl-Henrik !!



Kan rekomendera ALLA att besöka Chaow Praya River....
Dem har aldrig misslyckats med någon rätt vi köpt.
Jättebra service, jättetrevlig personal, samt en underbar miljö.

10 av 10 möjliga!!!

/Frida




Postat av: modern..

Tjolahopp..ja heeeeelt underbar mat..jag började med..vårrulle..fylld med glasnudlar/grönsaker.sedan..wokad oxfile..frukt/grönsaker.det är nog det godaste jag ätit någon gång..men.. men..varför är jag inte med på någon bild !! NÅN SITTER VID ERAT BORD SOM SER UT SOM.. EN ÄLDRE DAM..RUNDARE..INTE ENS TUFF I HÅRET..OCH DESSUTOM SER HON KORT UT..VART ÄR JAG..DEN SMALA..LÅNGA TUFFA ?? å en sak till kjell ser också rundare ut..BYT KAMERA...men maten var underbar..

2007-11-18 @ 10:42:52
Postat av: Frida

Haha...
Jag funderade på samma sak faktiskt... Vilken är det som äter glass? Den ser ju hemsk ut... hihi...

Postat av: Gurra

Grymt gott på Chaow praya river, favoritstället vid lunch! ;) Vad gör ni på fredag?

2007-11-18 @ 16:59:14
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits