Misstrodda på Ica Bergsgatan!!!

image162 Berggatan !!

Jag och CH har en förmåga att stanna länge på matvarubutiker..
Ikväll blev vi (läs jag) sugen på Godis...
Vi bestämde oss för att besöka Ica Nära Bergsgatan....
30 minuter gick vi runt och valde godis...

Blev en liten karrapåse, en liten chipspåse och 2st små trocca...

Då vi lagt up våra varor på bandet så sade jag skämtsamt till Carl-Henrik...
- Vad duktig vi är som köper lördagsgodiset redan idag...
Varpå Kassörskan (en dam i ca 50-års åldern) säger:
-Ja tjena.... (och ser likgiltig ut)

Haha.. hon sade det rakt ur hjärtat... Så underbart.... haha...

Nu är det godisstund framför TVn som gäller..

//Frida !




Postat av: Bia

Hej! Kul att hitta din blogg (när jag sökte på klappgröt..) Mycket matnyttigt du skriver om och så bor du i min födelsestad, bara det är värt en del :)
Ha det gott!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits