Färdigpyntat inför jul !!! (Bilder !!!)

Tjjjjaaa!!!
Då var det städat och pyntat!
Alla julsaker är framme (dock inte granen...)

Pga. Thailandsresa 3 December, så var jag iår tvungen att pynta tidigt (gjorde det förra året också..menmen)

Här kommer lite bilder från kanske Sundsvalls första pyntade lägenhet (?)

Tomtar utanför pepparkakshus på litet bord.
image169

Matbordet med juldekor!
image163

Juligt fönster!
image164

Pusstomtar !
image165

Nissar på spisfläkten !
image166

Juligt köksfönster!
image168


Carl-Henrik kommer att bli såååå glad då han kommer hem imorgon!
Han hade gett mig lov att pynta from. 15 November... men eftersom han är i Sthlm på kurs...så passade ja på=)


Nu är det sovdags...


Natti natt!




Postat av: systeryster

åh du e så duktig!! mycket fint pepparkakshus :) hade dock varit roligare om du varit naken när du syns i fönstet.. hade säkert fått fler manliga läsare då :) hehe
tjingeling

2007-11-13 @ 22:41:20
Postat av: modern

ha..ha..du är riktigt rolig..i går såg jag i ett fönster stjärna..och adventsljus..jag sa till flera.. det är fusk..inget före första advent !!!!
ÅSÅ HAR DU !! men fint blev det ..o mysigt..CH kommer att bli så glad..tjolahopp...

2007-11-13 @ 23:50:55
Postat av: Angel

Haha. Som sagt, du är rolig du! :)
Jag drömde om dig och C-H i natt. Du var tjock (!) och stolt! ;)
Vi vill ses snart!!!
Puss puss!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits