Dagens inköp !

Hejsan !

Idag är det Torsdag, hur kommer det sig att dagarna går så fort helt plötsligt??

Efter jobbet idag så tog jag mig i kragen...
Åkte hem och duschade, sen raka vägen till "sköna under"
Bikini var målet, och kors i taket, bikini blev det!!!!

Prövade ca 20 Bikini, tack personalen som orkade  =)
Till slut hittade jag en Svart/vit/guldig....
Den sitter inte 100%. men duger helt klart!
Jag hittade även en extra överdel, men avstod...

Extra överdelen kostade lite för mkt för att kännas prisvärd... men vem vet .. kanske känns det mer motiverat imorgon...


Efter bikiniinköpet så bar det av mot apoteket...
*Ipren
*Nässpray
*Magstabilitator (tablett som stoppar illa mage..)
*Vätskeersättning
*fotfil

Bläää vad saker kostar pengar....

Efter apoteket bar det av mot Systembolaget!
Eftersom jag vet vilken åtgång det är på "Blossa", så hade jag smart som jag är förbeställt "Blossa*5"
Sååå söta ! 5st småflaskor med Blossa! 

Nu äntligen... HEMMA!!!

Sitter nu och njuter av en "Karins Lassagne"... smakar verkligen underbart !

Ikväll blir det att sova tiiiidigt... såå trött..

Sambon sover inatt i Ånge, är där med jobbet. trist :( 

Höres /Frida!




Postat av: TJOLAHOPP

EN LITEN FRÅGA BARA..DOM NYTTIGA PRYLARNA KOSTADE SÅG JAG..MEN JAG UNDRAR VAR.. BLOSSAN GRATIS DET STOD INGET OM DEN....

2007-11-30 @ 21:46:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits