Bromsslangsbidrag av en som förstår sig på !

Hej å hå !

Ni har säkert tidigare läst om det kedjebrev som jag skickade, och även funkade?

Jag var ju tvungen att testa samma sak igen...
Skickade ett till min mamma... och vet ni...
Mamma visade sin kompis, och hon blev så rädd för att denna gång få en bromsslang i halsen...
SÅ HON BIDROG TILL BROMSSLANGEN!!!

CARINA !!

Stort tack !!!

(Bara ifall ni undrar hur denna snälla dam ser ut, här är hon ! )
image177
(Blomman täcker en flaska öl... Inte för att det var Carina som druckit den...det var ju Ulf..hihi)

Återkommer /Frida!




Postat av: Angel

Roligt att ni kommer på fredag!! Glöggen står här hemma nu i alla fall! ;)

Postat av: Carina

Ja då ser man fram emot priset då;-) Var det bara jag som bidrog så vet du vart du ska skicka det.

2007-11-19 @ 21:01:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits