Årets julkalender från mamma och Kjell!!!!

Ho ho ho... Fredag !!!
Inge mer jobb på läääääänge....
Så här ser December ut för mig ... sjukt....
image195


Idag efter jobbet åkte vi och köpte en kamera på MediaMarkt ! Kul!!!
7,2megapixel... svart, smidig..Jag ville ha en rosa, men CH sa NEJ.... =(


Efter kamerainköp åkte vi till mammas bowlinghall !
Mamma och Kjell hade köpt en julkalender till oss!
image196

Men hur skall vi göra ??
VI kommer ju endast vara hemma den 1:a och 2:a... Sen kommer vi inte hem förrens 19:e igen ju =(

Mamma och Kjell är bäst på att köpa Julkalender!
Dem sade att det är godis i.. !!!! Jag hoppas på lakrits...

Nu skall vi se "på spåret" och IDOL...

Tack och Hej !

//Frida !  
Ps. Glöm inte att svara på inlägget nedan...ang. rondellkörning....Ds.




Postat av: Nina

Tjenixen !
Ingen fara,vad skönt att åka till Thailand!!!
Jo jag klarar mig nog i vinter,den är ju snart slut ha ha...
Angående rondellkörningen säger jag bara att man BLINKAR aldrig in i rondeller,man blinkar bara när man ska ut...dom andra frågorna...hmmm bäst och haffa Linnea på city och höra med henne..
Ha ha.en trevlig hemmahelg!

2007-11-30 @ 21:07:28
Postat av: Angel

Usch och fy vad avis man blir när man ser hur december kommer vara för dig! Jag vill också vara ledig och endast jobba fyra dagar.
Mysig julkalender. Om ni behöver någon som tar hand om den finns vi här borta! ;)
Puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits