Midsommar i Barsta (vart annars?)

Hej hej!

sitter hemma i lägenheten igen... önskar somvanligt att helgerna vore längre...
Vi åkte till Barsta i Torsdags,och kom hem idag söndag... tungt...

I Barsta har vi käkat gott, druckit det samma, och lekt 5-kamp...
11st var vi på midsommarafton... sen droppade det av lite folk... idag var vi 6st vid mat/frukostbordet...

Appropå Frukost, är det bara jag som säger " tack för fikat" efter att ha blivit bjuden på Frukost..
jag vet även att jag själv har en förmåga att fråga " Ska vi göra fika nu?" Då jag menar frukost.

Enl. CH så är detta fel.
Frukost är frukost.
Fika är gofika, typ bulle och latte..

Är det en norrlandsgrej? Eller är det bara jag?


Imorgon är det jobb idag, 5 dagarsvecka...
känns väl så där va?

jaja, på tisdag får man iaf. lön.. kul :)

Kram på er!





Postat av: Angel

Låter som att ni haft ytterligare en bra helg i Barsta! Vi har varit i stan och haft det bra vi med.
När ska vi ses?! Börjar bli dags för en fika snart igen! ;) Vi är duktiga på att fika vi!
Sköt om er så ses vi snart!
Puss puss

Postat av: Angel

Vi är sugna!! Ska överlägga! ;)

2007-06-26 @ 18:35:30
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits