Resultat Fridas fashionshow !!

                  Ärade läsare !
Det är en ära att för er nu få presentera resultatet från klänningsomröstningen ...
image84

Roligt var även att se vilken skillnad det blev på statistiken då man lade ner lite jobb på bloggen...

image85

Tusen tack till alla er som var med och röstade !



Priset som utlovades går till :  "JUBE"  
Priset är än så länge hemligt, men om "Jube" skickar sin adress, så sänder jag presenten, och "jube" får fota presenten och skicka ett kort till mig, som jag lägger ut på bloggen !!


Motivering: Jag bad om ett flertal utlåtanden, "Jube" väljer att ange 3 klänningar som fulast. KLOCKRENT !!!


Tack för ert engagemang !

Väl mött //Frida !




Postat av: jenni

Ja tänk om man hade energin att plåttra ihop ett bra "kapitel" på bloggen. Är så jävla slut på kvällarna så man är mer engagerad av att imitera soffpotatis :D

2007-07-19 @ 22:08:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits