Min nya hobby !

Ärade vänner, jag skall nu berätta om min nya hobby, eller låt oss kalla det sport (så slipper man annan motion)

Att fota lastbilar !
Regler:
*Den som fotar måste sitta i bilen.
*Bilen man sitter i skall vara i rörelse, likaså lastbilen som fotas.

Ja.. det var väl alla regler det =)

Bjuder här på ett smakprov..
Om du själv fotar en fin lastbil, skicka den gärna till mig !


 
 


Ja.. ni ser att kvaliten är skiftande... men den blir nog bättre så småningom..

Ha det gött




Postat av: jenni

Ha ha, du är då rolig du!!

2007-07-03 @ 23:10:00
Postat av: jenni

Japp det blir det nya food courtern (eller hur fan det stavas) som ska öppna därute. Blir roligt som fan.

2007-07-05 @ 13:38:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits