Klänningsvisning kommer...!

Hola !

Tänkte nu mest förhandsblogga...
Ikväll tänkte jag be min käre sambo att fota mig i mina klänningar...
Sen tänkte jag låta er läsare rösta vilken som är finast/fulast !! (Vilka är det som läser egentligen ??)

Ja, det var väl allt för nu..

ha det !

Jag har placerat min blogg i <a href="http://bloggkartan.se/registrera/23899/sundsvall/">
Sundsvall</a> på bloggkartan.se




Postat av: jenni

jag läser "vink vink"

2007-07-17 @ 18:46:34
Postat av: jenni

För att svara på ditt inlägg: Köken ägs av samma personer och köken fungerar väl bra med tanke på omständigheterna. Vntilationen fungerar inte som den ska så kläderna sitter fast på kroppe när man går hem, samt att vissa i personalen måste bytas ut för dom är så fruktansvärt inkompetenta!!

2007-07-17 @ 18:49:32
Postat av: Patricia

Låter som en trevlig idé det. Ska bli spännande att se dessa bilder sen då. :)
Förresten.. jag läser!

Postat av: Angel

Nu har jag uppdaterat! ;)

2007-07-17 @ 22:06:22
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits