Blogg från jobbet. (Ooops...)

Hejsan världen !

Sitter på jobbet, så detta blir ett kort inlägg...

Imorgon är det semester för mig ! Ledig Fre,lör, sön ! Skööönt.
Tyvärr så är min älskling inte ledig, stackarn måste jobbar Fre,lör, sön  =(

Förresten, är det någon som vet varför Simpsons the movie kommer att komma som 2 varianter.
En som är från 7år, och en som är för 18 år...
Visst kan jag tänka mig att en hel del svordommar är bortklippta på 7årsvarianten... Men hallå !
18 år, känns nästan överdrivet... Vad kan den innehålla som inte en 15åring kan se?

Skall bli mycket spännande att se den filmen!!

"Han är min, inte din" ...så det så ! HA   HA !




Postat av: kusin jenny

hehe, det beror nog bara på att usa är usa helt enkelt. för jag gissar att det inte blir nån 18årsgräns här lixom ;)
kram på'rej, kusin f!

2007-07-12 @ 23:02:20
Postat av: Frida

Hej Kusin: Jag tror nog det.. för enl. www.sf.se så skall det bli 2 st... ;)

2007-07-13 @ 08:55:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits