Attackerad av farliga fiskar !

Hejsan.

Idag har jag varit ledig, hela dagen!
Carl-Henrik den stackar fick slita 4 timmar på jobbet.

Strök idag CHs tröjor. 6st piketröjor, 6st kortärmade skjortor samt 3 långärmade skjortor.
[ Samtliga tröjor/skjortor stärktes även ! ]

Detta tog väl ca 2 timmar, medans tiden så lyssnade jag på en bok av Jonas Moström [ Rekomenderar ! ]

Vid 14-tiden åkte jag till CHs jobb, köpte med mig McD.

Vid 15.00 slutade han för dagen, och vi åkte hem...

Bytte om till badkläder... åkte till Segersjön för att bada....
Såg mysigt ut tänkte jag... tog av mig kläderna... gick i vattnet [Varmt! ]
Efter några sekunder märkte jag dock att enorma fiskar högg efter mina fötter, en tog en liten tugga..

Skrikandes sprang jag upp ur vattnet, CH tyckte jag var lite fånig, men vi åkte där ifrån iaf.
Tog dock en bild på fiskarna [ förstår ni att jag blev rädd? ]

image75

Nu är det slappa som gäller resten av dagen...
Kram /Fridan.




Postat av: Patricia

Haha. Söt fisk ;)

Postat av: jenni

Var längesedan jag konstaterade att fiskar är onda varelser

2007-07-15 @ 07:32:14
Postat av: Patricia

Svar: Haha, alltså, jag skoja. Den var inte söt. Taskigt av den att bita dig. Hur lyckades den med det?

2007-07-15 @ 12:40:14
URL: http://patriciias.blogg.se
Postat av: KTS

haha ;-) nej men vad läskigt med folkilskna fiskar =/ Du borde tatt upp honom o grillat honom! ;)

2007-07-15 @ 14:15:30
URL: http://kissingtheshadows.blogg.se
Postat av: Patricia

Svar: Vilken elaking. Bet den hårt då?

2007-07-15 @ 20:31:57
URL: http://patriciias.blogg.se
Postat av: jenni

Ja man fick ju reda på att man hade lågt blodtryck, samt en kraftig magkatarr. Så läkarn ville att jag skulle börja motionera mera samt äta mer regelbundet+medicin. Fan tycker jag springer omkring som en påtänd ekorre hela dagarna, vem fan har tid att motionera när man jobbar 24/7

2007-07-17 @ 07:11:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits