Nu är det på riktigt!!

Dagen började med att kroppen var trött, samt huvudvärk.
Så det blev till att stanna hemma i sin nattasärk

Mjölkfabriken fick alltså klara sig utan Frida.
Men varken stockholmarna eller kossorna har nog fått lida.

Har städat ur det sista ur grannens lya.
Nu börjar hans liv, i den nya .

De mesta av sakerna har redan funnit sin plats.
Börjar bli fullt i förråden, nu får man ta sats...

Lilla Frida och Långa farbrorn bor nu i samma bostad.
Detta gör henne så ofantligt glad!!!

En ny granne har vi också fått!
Han hyr av oss, med mina gamla möbler, flott ;)

Imorgon väntar återigen Rosa, Stjärna och Stinta.
Då skall jag med gummibanden Lotten och Janne finta!

Känns bra att vara sambo, så ni vet :)

Kram /Fridan!





Postat av: jenni

Då får damen bestämma en dag så skall vi ta denna intressanta promenad tillsammans, för det är nog som hon säger, vi har nog mkt gemensamt att prata om. Lite frågetecken från bådas sidor kan jag tänka mig, ha ha

Postat av: Angel

Vi är redo för fika för fyra på fredag! :D Gugge har nog en present med till er då! Tror C-H blir glader! Kramar

2007-01-24 @ 23:54:04
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Angel

Mjo.. vin låter ju inte helt fel :D Hörs vi av ikväll?!

2007-01-25 @ 16:02:13
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits