Helt perfekt!

Tänk dig följande....

Du sitter på jobbet...
Dagen kryper långsamt fram...
Kaffet smakar sämre än normalt..
Kunderna ringer och klagar...
Alla arbetsuppgifter känns tyngre än vanligt..
Du åt till lunch en mircolåda...
Du har ont i ryggen...


Men, helt plötsligt ringer han som du älskar mest av allt!!
Han ber dig komma ut en sväng, ty han står utanför...
Du går ner för trappen, ut för porten...

Och där står han, din prins, med blommor i handen!!!
Allt det där jobbiga som fanns innan, det är nu som borta!

Carl-Henrik, du är underbar, bäst och jag älskar dig!
Tack för 1 fin månad, jag hoppas på många många fler likadana...

Blommor!
 
Puss & Kram //Din Frida !




Postat av: Jessie

Åh vad glad jag blir för din skull Fridan!´ Blir varm och hjärtat när jag hör att du e lycklig!
Pussar till mamman från barnet

Nih Nih!

2007-01-16 @ 13:40:06
Postat av: Anonym

Men, helt plötsligt ringer han som du älskar mest av allt!!
hmm nää nu tror jag du ljuger... måste mena efter emma o emilia!! bajsmoster ;)

2007-01-18 @ 20:16:01
Postat av: Frida

Hmm, Får väl erkänna att han ligger på 1:a plats, tillsammans med både Emma och Emilia då ! :)
//Bajsmoster :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits