Dagens ämne: Svärföräldrar...!

Antingen så älskar man dem, eller så funkar det inte alls.

Vare sig man vill eller ej, så får man dem kring sin hals.


 

De är något som man bara får lov att acceptera.

Det handlar om att från två håll respektera.


 

Jag har varit med om några stycken, det kan jag ej dölja.

För att träffa mina nya, så måste jag till Stockholm följa.


 

Vad jag kan förstå så är dem båda mycket trevliga och snälla.

Jag hoppas och tror att det är dessa som för framtiden skall gälla.


 

Vissa svärföräldrar kan vara riktiga as.

Men jag hoppas och tror, att ni är kalas!


 

Kära svärföräldrar ni har en underbar son.

Jag ser honom som ett långvarit lån.


  

Kram //Frida


 karta




Postat av: Dagmar

Du är välkommen till Stockholm Carl-Henrik får väl skydda dig mot busen.
kram
Dagmar

2007-01-03 @ 19:00:22
Postat av: Angel

Ska du våga dig ner till stora staden? Tur att du har en karl som kan hålla i dig! ;)

Om jag inte missminner mig så lovade du mig att få låna ett antal böcker av dig... är de lediga nu? Känner att det rycker i läsnerverna! :P

Puss puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits