Bra TV-Reklam!

Jag är en sån där som verkligen kan fasta för en TV-reklam...
När jag väl fastnat, då ger jag mig inte, jag skall kunna den utantill!!!!

Jag antar att ni sett denna på TV:n.. den har gått ett tag nu...
Så fort den gått på TV:n, så har jag antecknat... tror att den är fullständig nu..



"Hur hamnar man här?

Bosse Walentin Fredriksson

 

Föddes i Rimini, med Svensk Farsa

 

Men vi flytta till värnamo, ovanför peppos pizzeria

Där farsan och Peppo blev vänner, för alltid

”Måste ha vart en jäkligt god pizza”, sa morsan

 

Stack till Stockholm ,och träffade Millan,

Var beredd på en förändring, men fick 3

 

Vi satsade barnbidragen i färgbranschen, och blev stenrika.

Större villa tänkte jag,

 

Men trillingarna köpte något annat, Fotbollsproffset Andreas Andersson

Och vi hade kul ihop med Andreas. Eller, ja.Millan i alla fall.

 

Med nytt kontrakt till Milan , stack dem till Italien

Och helt patetiskt försökte jag få tillbaks henne.

 

Men hamnade i fel klack, och tur var väl det…

 

För där var hon: Giovanna

Lika vacker som för 30 år sen

 

Fastighetsbyrån, hör av dig då det är din tur att byta bostad."





Har du någon favorit just nu?
Jag älskar ICAs reklamer också, Telias ligger även dem mig varmt om hjärtat...

Ha det bra ! Kram/Fridan





Postat av: Anonym

jag brukar inte tycka om reklamer, men den här är klockren

2007-02-07 @ 17:15:18
Postat av: Jessica

Jo jag gillar oxå reklamer.. ibland. Och Icas har varit en favorit. MEN just nu stör jag mig mest på VAD de gör reklam för... det är oftare och oftare deras EMV... BU för det!

Kram på dig

2007-02-14 @ 10:24:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits