Ko och kalv på stan!

Hej hej.

Sitter återigen här med sambons dator och bloggar.. vilket innebär att det blir utan bilder, och bara massa trist text.. menmen... ska försöka att få till det trådlösa nätet snart...

Veckan som passerat har mest bestått av jobb och jobb.
Mån-Fre 07.30-16.00...
Och imorgon skall jag också jobba !

10.00-14.00 Bondens marknad i Sundsvall city !
Lokala producenter kommer att visa upp sig och sälja saker..
Milko kommer att ha mig, samt en bonde på stan.
Bonden har med sig en kossa och en kalv !

Kom gärna ner och kika..!

Ikväll skall jag och CH äta middag med Dagmar&Claes (CHs föräldrar)
De är på genomresa, på väg från Sthlm till sommarhuset i Barsta...

CH har träningsläger hela helgen..

Söndag är för mig än så länge helt oplanerad,... sååå skönt !
Skall dock försöka att ta mig till skönsbergs sporthall för att se träningsmatch med CHs handbollslag..!

Kram på er /Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits