FLYTTHJÄLP SÖKES!

Inget att göra på Lördag kl.15.00 ???

Vi kommer att få tillgång till våran nya lägenhet kl.15.00....

Om du kommer och hjälper oss så bjuppar vi på Pizza !!!

Hmm, kanske inte dåligt rop på hjälp... men värt ett försök...

(Nu återstå att se om jag har några "riktiga" vänner......)




....ps. En inflyttningsfest lär ju komma framöver, företräde till den om man hjälpt till så klart...









Postat av: Angel

Men jag kan ju inte den tiden! :( Får inte jag komma på inflyttningsfesten då?
Och du, om jag hade varit ledig hade jag kommit och hjälpt er bära allt! Det vet du! Puss

Postat av: Frida

Klart jag vet det ! Och det är klart att du får komma iaf.. !!!!!!

PUSS

2007-04-27 @ 08:55:23
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits