Carl-Henrik !

Han är helt underbar...men bara min!!
Han är en man...och inte en pojke!!
Han använder nattcreme...underbart!
Han byter kalsonger varje dag...Fördel! :)
Han har en uppsjö av skjortor... Som han stryker med stärkelse varje morgon!!!
Han har klass...Och inte lite heller..
Han har stil...Mer än de flesta!
Han är lång...Ja, 2 meter faktiskt!
Han är ståtlig...Som en häst ;)
Han Diskar då han har lagat mat...Och maten smakar alltid underbart!
Han vill jag leva med resten av mitt liv.. ok?
Han kommer förmodligen att säga att detta är smör...Men så är inte fallet, det är ord rakt i från mitt hjärta!


// Frida !




Postat av: Angel

Smör? Säger han så om dina känslor?!
När ska vi ses? Frida-abstinensen börjar komma... ;)

Postat av: jenni

klart man kan säga god sol :)
Man får säga precis vad man vill, håller fullständigt med att man förrut tror sig har hittat mitt i prick men att det bara varit en illusion på vad man hoppats ha hittat.

Man känner så väl när det verkligen är rätt!!
Lycka till med flytten, hoppas ni kommer trivas bra på nya adressen // kram jenni

2007-04-16 @ 08:33:05
URL: http://ninaochjennis.blogg.se
Postat av: Angel

Hur går det med er flyttning? Visst var det i helgen?
Lycka till i alla fall och bär inte för tunga kartonger, de kan C-H ta! ;) Kram kram

2007-04-19 @ 23:00:43
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits