Min syster..!

syster och simon
Dagens inlägg skall handla om min syster..!

Min syster är starkare än de flesta.
Bättre än dem flesta!

Hon har ett hjärta av guld.
Hon får mig att känna skuld.

Min syster bor i sveriges huvudstad.
Hon var över Carl-henrik mycket glad.

Min syster och Simon har gått igenom mer än vad de flesta någonsin kommer att behöva.
Emma är där nu, med glädje..kan sorgen döva...

Förhoppningsvis kommer jag att dem kunna hälsa på i slutet av januarimånad.
Törs man åka till Stockholm, eller blir man rånad?

Hur som haver, så är min syster en riktigt bra tjej och vän.
hoppas vi ses ofta och igen...

//Systra di...




Postat av: Simon

Nästa kan väl handla om din svåger?

2006-12-29 @ 12:18:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits