Mar. 24, 2014

Halloj, dags för en uppdatering :)
Mycket och lite text !


Vad har vi gjort sen sist?

Vi har köpt en ny pall/bänk till hallen!
Samt ett djur till väggen :)



Vi har ätit fåfflor!



Jag har köpt ett nytt fodral till mina pärlor!



Jag har fått fina turkosa ljuslyktor av min kära svärmor :)


Vi har shoppat en lövsug!


Jag har varit på pizzaparty på jobbet!


Snön gjorde ett (sista??) besök för iår!


Jag har "pärlat"..




En ny fin turkos duk har flyttat hem till oss..


Jag fick ett "bullryck" förra helgen.


Arvid träffade två nya vänner :)




Vi har räknat Arvids legogubbar..


CH har fyllt år och fått paket :)


Jag har varit på konferens!


Givetvis så har vi gjort massa mer, men allt kan jag ju såklart inte skriva :)

Kram och Hej!





Postat av: Linnéa Karlsson

Så snyggt med nya husdjuret 👍 passar mycket bra till tapeten :-)
Kram på er

2014-03-26 @ 23:14:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits