Ett seriöst försök

Hej igen :)
Jag tänker nog försöka att komma igång med bloggen, men för min egen skull. Släkt och vänner har ju koll på vad vi gör genom Facebook och Instagram nu för tiden. . jag gillar själv att kunna kolla tillbaka.

Vad har hänt sen sist då?
*Jag har bytt jobb (2gånger!)
*Jag har bytt bil (2gånger)
*Arvid är nu 5,5 år och skal börja förskoleklass till hösten.
*Jag har varit sjukskriven 2 månader för doktorn hittade blodproppar i min hjärna (sinus trombos)
Nov-Dec 2013
*Årets vinter har passat mig utmärkt! lite snö och knappt någon halka alls.

I början av Februari skulle vi åkt upp till sundsvall, men då drabbades vi av magsjuka. först Arvid, sen jag och sist CH. . verkligen urtrist!!

Arvid njuter av livet och lär sig ständigt nya häftiga saker.
Vi står nu i kö för fotbollsskola, gymnastik och simskola. Han vill dock inte simma, så vi säger badskola ;)

Vi trivs otroligt bra i vårat fina hus, och ni är alla välkomna på kaffe!

kram och hej !



























Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits