bilder, förkylning och gympa!

Hej hej!
 
idag är jag hemma från jobbet pga. en jäkla förkylning som tagit ett rejält grepp om mig :(
Den slog till  i Lördags och vill inte ge med sig.
 
Tänkte passa på att blogga lite när jag ligger här i sängen och försöker att bli frisk.
Som vanligt så blir det bara massa bilder från senaste tiden, helt utan ordning och utan särskilt mycket text :)
 
Här ser ni ett smakprov på hur Arvids rum ser ut nu för tiden!
Vi köpte lite roliga väggklistermärken som livade upp de helvita väggarna lite :)
 
 
vi har insett att det skulle vara bra att ha en "extrabil", typ mellan hemmet och dagis.
Jag hittade denna "pärla" på blocket för en mycket billig peng.
som tur var så var jag den första som ringde, och pärland blev min :)
vi kallar henne för Flisan (Skoda Felicia)
 
lite olika "egopics" som det så fint kallas...
 
Glad tjej !
 
Samma tjej, här på jobbet :)
 
Jag fick tips om en mycket rolig iphoneApp !!
Camwow heter den, och är helt gratis!
Sjukt roliga bilder kan man ta med den :)
 
Arvid gillar också den "appen"  :)
 
Visst är vi snygga ;)
 
jag har fyndat lite roliga mobilskal till min iphone!
9,90kr st !!! Galet :)  (ja, det rosa är ditt syrran...!)
 
vi har också fyndat leksaker!!
Jag och Arvid skulle köpa en namnsdagspresent för typ 200kr hade jag tänkt.
På leksaksaffären så hade de utförsäljning !!!
Otroligt !!! Vi fick 8 saker (hamstrar med tillbehör) för endast 200kr !!!
 
jag har såklart ätit ost och druckit vin :)
 
Vi har varit inne på stan och ätit strips :)
 
Vi har provinvigt "Friends Arena" !
 
Där var det artister som Niklas Strömstedt, Sean Banan, Andreas Johnson och Pernilla Andersson.
 
Sean Banan var faktiskt riktigt underhållande !!!
 
Tack Svärfar Claes som ordnade biljetter och dessutom avstod själv från
att se showen och istället tog hand om Arvid :)
 
jag har frostat av frysen.. vi hade visst glömt det sen vi flyttade in ;)
 
vi har ätit munkar med godis på !
 
Vi har spanat in Jakobsbergs mest udda balkonginglasning !!
 
Jag vann en biljett till Midnattsloppet...
Men varken CH eller jag var sugna, så vi gav bort biljetten till en kollega till mig.
Vi var dock duktiga och hejjade på istället !!! Heja heja!
 
Samma kväll som midnattsloppet var så var vi även på Gröna lund!
Där hade vi turen att få se Björn Ranelid, Bo Kaspers och några fler.
 
Förra helgen började Arvid gympa !
här väntar han med spänning....
 
Detta var superskoj tyckte Arvid !!! vi med :)
 
Efter gympan hittade vi en rolig kana!
 
Avslutar dagens/månadens inlägg med en rolig bild :)
 
 
Ja, då var jag färdig med denna uppdatering, känner jag mig själv väl så kommer nästa inlägg om sådär 1 månad :)
 
tack för att ni fortsätter läsa :)
 
 
ha det så gött !!




Postat av: Modern :)

Ja det var verkligen dax..nu känns det lite bättre..massa fina bilder..och..
Så här länge vill vi inte vänta fler gånger.. så du vet.. :)

2012-09-12 @ 20:31:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits