Werner...

God morgon!
Idag är det en bra dag, lagom varmt och mycket att göra på jobbet!

Igår kväll rullade jag köttbullar, och givetvis så har jag matlåda med mig :)
Köttbullar i vitlökstomatsås med bulgur!
Mmm.. Längtar redan nu tills det är dags för lunch.

Är det någon av er läsare som vet var man i år kan köpa jeans i piratstuk?! Alla jeans är ju superkorta iår.. Inte riktigt min grej ;)
Jag har letat överallt, men hittat inga.. Får nog köra på uppvikta jeans i år igen. Det som var modernt för 100 år sedan :)

Nu kommer bussen , hej hej !





Postat av: Mli

Oj, vanliga jeans vet jag inte. Men jag har sett massa trekvarts fast i färgad jeans, typ rutstore.

Postat av: Helené

De finns på Vero Moda - såg dom igår och tänkte på dej! :) Kika där!

2012-05-31 @ 21:53:23
URL: http://missh.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits