Viktiga saker..

För mig är märken viktiga..
Iaf. När det gäller hår/hudvård och mat!
Tvättmedel och sköljmedel skall givetvis komma från någon av de största och bästa märkena.

Schampo och balsam köper jag ej på salong, jag vet att de är bättre.. Men jag besitter inte förmågan att dosera rätt, så en flaska med ett schampo räcker typ Max 2 veckor.. Men jag skulle aldrig köpa euroshopper, eller coops eller något annat b-märke. Tacka vet jag loreal, vo5, barnängen, fructis osv.

Mat ! Hemma hos oss kommer inga EMV= "egna märkes varor" in..
Dels för att jag vet hur det går till när kedjorna (Ica ,Coop mfl.) förhandlar fram dessa, och dels för att jag gillar hö kvalité!

När set gäller kläder så är det oftast H&M, kappahl, Gina, lindex som kg handlar på. Jeans köper jag gärna på JC. Tyvärr upplever jag att de dyrare affärerna har för små storlekar.

Ja, då det ni det också..

Hur tänker ni kring detta ?

/ fröken Frida






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits