Lördag=Frida(g)!

Hej kära ni :)

Idag har jag en lyxdag !
Startade dagen med att Arvid gav oss sovmorgon till 07,00.
Sen en lugn morgon med legolek och frukost.
Efter det skjutsade jag Arvid till svärmor och svärfar, CH skjutsade jag till hans arbete:)
Sen raka vägen till shoppinggallerian, skulle bara kolla.....men kom hem med skor, skjorta, linne och en underbar klänning!!!
Och dessutom kläder till lilleman :)
Nu väntat två timmar städning.
Jag är sååå nöjd att jag hittade en klänning, den ska med till Italien på torsdag! Så ena kvällen blir det prickigt, och de två andra kvällarna blir det svart tror jag :)

Sen är det dags att hämta CH, för att sedan åka till svärföräldrarna för middagsmys och umgås.

Sen ska Arvid sova kvar där.

Förstår ni vad bra jag har det? :)






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits