Fotboll..

God kväll !
Idag efter jobbet drog jag och Arvid iväg till kista.
Nya stövlar var målet.
Sonen ville köpa rosa.. Jag ville ha svarta på honom.
Vi kompromissade och köpte Zlatangula.. Skönt att jag än så länge lätt lyckad övertyga honom :)
Rosa stövlar funkat inte tyvärr.. Visst ska det vara jämställt, men min son behöver inte vara rosa för det.

Vi hittade även 3-5 tröjor, 1 par brallor och lite annat kraffs.
Till middag åt vi varsin happy meal. Arvid blev lycklig när han insåg att jag inte ville ha min leksak, utan att han fick båda :)

Här hemma låg stackars CH med feber och förkylning :(
Hoppas sömn gör honom frisk snart!

När vi kom hem somnade Arvid snällt till nya ljudboken han fick idag (Pettson & Findus) själv tittade jag på fotboll! Hejja Zlatan!!!! Han var bäst trots Sveriges förlust.

Nu väntar sömn och sen uppstigning vid 05.00... Zzzzzz...






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits