Uppdatering, japp japp!

Hej halloj.
Här ligger jag och hostar.
Ligger i soffan, min nya sovplats.
Jag hostar och hostar och hostar, så ingen annan kan sova, och inte jag själv heller.
Jag tänkte passa på att lägga in lite bilder på vad vi gjort senaste tiden.

Arvid har klarat sig undan förkylningen rätt ok, 1 dags Vab.. och sen var hostan nästan borta.. skönt!!

Jag och Arvid var på Brommas lekland i helgen, givetvis så hade vi fikapaus!!
Arvid fick som alltid välja själv. chokladboll är en favorit :)



Sen har vi även fikat på en mysig hästgård
(eller iaf ett fik i anslutning till en hästgård...)



Vi har träffat släktingar!
Fr v.
Arvid, Kusin Emma, Tremmänning Oliver, Min kusin Maria och Tremänning Felix!



Sonen njuter!
Ipad, Kalle Anka och nya skor !! Kan det blir mycket bättre än så här?
Nej, knappast, Arvid är som på moln ;)



Och just angående moln.
såg ni "mördarmolnet" som drog in över oss igår??

Från soligt till detta !!! och rikigt fort gick det!!!




Bara några minuter senare såg det ut så här......


Det var som om att något släkte ljuset.. det blev otroligt mörkt..snabbt dessutom!

Vi avslutar inlägget med en bildserie på Arvid och hans vän Felix!




Nu ska jag lyssna på Karlavagnen och försöka sova en stund!

Tack för att ni läser, ni är det som motiverar mig.
Utan er, kunde jag ju lika gärna sluta skriva !
PoK !




Postat av: Modern....

Sluta SKRIVA.. :(

Glöm det..bor mormor i Sundsvall..så är det bara att fortsätta skriva och sätta in bilder så det så..

Jag har ju kolla på er då..uppdaterad på familjen

Arvid..och jag är en duktig kommenterare också..

Så det är bara att fortsätta.. :)

Mycket fint även denna gång..så tack o hej leverpastej.. :)

2011-09-16 @ 18:57:09
Postat av: Linnéa

Men gullunge!! ..Är det nya killen till Felixreklamen ;)



Trevlig Helg & kram till Avid m.fam

2011-09-16 @ 21:32:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits