Alla är vi fri att luffsa....

God kväll !

Idag har vi luffsat i skogen...  Visst då cH?

Carl-Henrik säger att jag säger fel. ty jag säger friluffs.
Han säger frilufts. jag luffsar.... han får lufta !!


Vi har idag iaf varit i skogen idag. hela dagen. myspys.
Imorse vid frukosten kom vi på att vi skulle grilla i skogen idag.
Åkte och köpte grillmat och en engångsgrill, och sen iväg till skogs.

Rätt snart insåg vi att vi glömt napp hemma.. och det var sovdags.. oops.
Vi lekte lite, sen började vi med grillningen.. Arvid blev arg.. argare.. argast när han inte fick napp..

Jag o Arvid gick tillbaka till bilen för att kolla efter en napp.. vände ut och in på bilen, ingen napp!
På vägen tillbaka till CH som stod och grillade... så somnar Arvid. utan napp. !!
Busunge!!

Bilder från dagen:


Vi hittade en katt i skogen!



Jag ville ta en sån där fin höstbild...ni vet.
Barn som sitter i löv, och löv som singlar ner över barnet.....


Arvid vill INTE ta en sån bild.. hahahhaa

Vi hittade en lekpark i skogen!
Lite svår med så där långa avstånd för fötterna..


Arvid fattade direkt hur han skulle göra...

Arvid orkade inte vänta på att grillen skulle bli varm...

Så han käkade vegomat idag...



Carl-Henrik hjälper grillen att glöda...




Innan vi åkte ut i skogen var vi på affären.
ÄNTLIGEN hittade jag Marabous nya vita chokladkaka!!!


Jag älskar vit choklad... men hmm.. smaksatt med vanilj??!? Betyg: 7 av 10 !

Efter skogen så behövde vi träffa folk...åkte till Barkarbyd...


Stadium hade någon rea... tokmycket folk!

Sen åkte vi till Ica Viksjö för att köpa lite mat!
Efter shoppingen fick Arvid åka i deras nya karusell!!!!!
Musse o mimmi !! Sååå söt ! :)




Dagens middag tillagade Carl-Henrik (som vanligt... hihi)
Hemgjord hamburgare med specialpommes o sallad!


På burgaren har vi St Agur !! så himla gott..

I Torsdags gjorde jag slut med min Ericsson!


köpte en iphone, och oj så nöjd jag är !!!! Adjöken Ericsson!!!



Detta är den första bilden jag tog på Arvid med min iphone..


På pappas axlar i Tensta centrum... så himla söt(a)!


Nu ska vi plocka lite här .. sen soooooova...
Ett stort grattis till lille Winston som fyller 1 år idag !!!
(Arvids kusin)
Imorgon ska vi dit på kalas :)


Kram till er alla!






Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits