Bloggen ligger inte i fas med övriga världen.

Halloj på er.
Vad har hänt med min blogg?
Designen är urusel, men har något på gång, måste bara hitta lite skoj bilder först.

Bloggar tokigt sällan, suck för mig.

Livet är som vanligt underbar, Jobbar, äter, sover, är med min underbara familj :)

Har haft massa skoj , tänkte bjuda på lite bilder!


Åkte båt i helgen.
Arvid gjorde som många andra.. drack bira och spela på spelmaskinerna..



Båtbufféfrukost blev det också! Mums!



Innan vi klev på båten, så hittade han en konstig telefon, den hade sladd!?!?



Behövde vila, hade ingen hytt, tog ett skåp!



Kollade på vattnet...
(nej mamma, han kan ej ramla ner)


Vi tittade på skummet också!



Wille Viking bor på båten, så honom träffade vi en stund!



Med på båten var också Willes kompis BYGGARE BOB !!!!


Arvid blev så sjukt lyckig av att träffa Bob!!
Dem kramades massa och dansade :)

Hela fina familjen :)




Flygplan !!!


Nej mamma.. det här är inte heller farligt....


Igår såg det ut så här när jag gick hem, myyyys!!!



pga snön, så blev det ett inköp idag!
Rejäla skor inför vintern. Lagom snygga, lagom klack. Perfekt för mig!!
Gillar dem starkt :)


En liten film på från båten! Arvid dansar så otroligt bra!! :)





NU orkar jag inte mer.måste sova.
Kram !


Ps. Ni som ej satt på vinterdäcken, gör det...
Håll avstånd till övriga bilar.
Kom ihåg att bromsa i god tid! :)
Ds.




Postat av: Modern.....

Mm..mM..he he du visste vad jag skulle kommentera..precis..det ser mysigt ut med båtresa..men om mormor varit med så..hade inte Arvid varit så nära staketet på båten..bara varit inne faktiskt..och inte suttit så nära fönstren inne heller..och mysig dans Arvid..fina ni.. :)

2010-11-10 @ 23:03:09
Postat av: Jenny

Haha, det du skrivit till din mamma är saker jag också skulle svälja tusen gånger om till!!!! Vi tillhör väl de som är liiiiite väl nervöst lagd! :D

Postat av: Jenny

skrev jag att det var från mig? trött :)

2010-11-16 @ 00:18:35
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: jenni

Var längesedan jag var in på din blogg nu. Guuud va stor han har blivit Arvid. Går tiden verkligen så fort??

Måste leta piller som håller lill norpan kvar i den storlek hon är nu..



Hoppas du trivs bra i storstaden.

Kram

2010-11-16 @ 20:21:21
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits