Sundsvall, hemma eller borta.. hmm..

God kväll!
Ännu en dag i Sundsvall har passerat..
Dagen har gått fort. har dock hunnit massor.

Butiker har besökts, och även lite shopping, hittat en klänning, en tröja och ett par skor(!!)
Skönt att slippa fundera på det när jag kommer hem imorgon..

Tog fikarast med mina fd.kollegor idag, skoj att träffa dem :)
Blev uppdaterad på nytt, skoj o tråkiga saker.


Imorgon skall jag besöka 4 butiker i S-vall, luncha med pappa, sen åker jag hemöver.
På vägen hem ska jag stanna till på en butik... sen hem till mina fina prinsar!
Saknar dem massor :(


Linnea var lite rolig.. hihi..
jag mmsbloggade från mobilen, blev liiiite fel ;) 
Jag skrev:
"Igår tvättade och jagade han bilen så att jag skulle kunna åka den till sundsvall"

Linnea svarade:
"vilken snäll man du har!!, najs med lite färdkost!! ... men varför jagade han bilen?... körde du ifrån han när han skulle tvätta den?? :D
pöss & kram!! "



Kram o hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits