Fler bilder från helgen , och lite annat..

God kväll.
Som vanligt så är jag för trött för att blogga. så slänger upp lite bilder.....

Jag, Kjell och Arvid på Gekås !!



Carl-Henrik är fortfarande lika bra på att fixa middag till mig! :)
Här, gulasch, gott bröd med Lagrad Herrgård.


Arvid var liiite tveksam til Gulasch....


-jAg tÄnKer iNtE öPpNa mUnNeN !!


Nya kokbok, tack svärmor! :)


(Jag beställer, CH lagar... naaaaajs !)


Morgontrött kille käkar "pangkaka" till frukost. sjukt gott !





Nytt hår !


Bilden är inte rättvis.
1. Håret ser mkt bättre ut IRL
2. Samma sak gäller mig
3. Satans kamera, min näsa har blivit förstorad. hmm...


Och avslutningsvis...... två nya lappar !!!
Jakobsberg är sjukt bra på roliga lappar... dock hittades en i Jakan, den andra i Sumpan!

Jakobsbergscentrum.



Sundbyberg!




Kan tyckas elakt att fota dessa lappar och lägga dem på bloggen.
Men jag anser att dem är charmiga, och håller på att skratta ihjäl mig när jag läser dem..
Så varför inte dela med mig till er också ?? ;)


Natti natt !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits