Kändisar á la A, B och kanske C ?

Det var ju det här med kändisar....
Igår såg vi ju Tony Irving från let´s dance...

I Tisdags såg jag 2st som jag på något vis skulle vilja kalla för kändisar...
Andra skulle nog kalla dem för fjortisar.......
Det var iaf på Rådhusstaionen (säger man så? hur ska man annars säga? Stationen Rådhuset..hmm)
Det var iaf 1 av sveriges störsa bloggerskor + hennes ofta bloggade vänner...
Dessie och hennes kompis Alma !
Måhända dem är fjortisar.. men hmm.. jo nog fanken är dem kända (iaf hos dem som är under hehe..22år ?)

Jag satt iaf på stationen o väntade på min "tub" ;)
Då klev två små blondiner av ett tåg...
båda hade svarta tights... en skinn o en tyg...
Båda var så blonda man bara kan bli med hjälp av blonderingsmedel..
Båda hade bruna Canada Goosejackor...
Tänkte "Hmm, det borde vara....." Ja fanken...det var ju Dessie o Alma.. Haha.

Säkerligen så har jag sett fler kändisar... ni vet sånna där som man inte känner igen ;)
Typ musikalfolk o politiker? ;)  
Jag är ju en sån som har koll på dokusåpafolk å bloggerskor... ska lära mig känna igen andra med..

Nu måste jag stressa på... Tjolahopp!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits