Bilder..(Tidsinställt inlägg)

Tror att jag bloggat denna förr... men tänkte ändå visa...
Så här duktigt packade CH o Claes släpet...Tetris!!
Allt vi äger rymdes faktiskt i två sånna här släp.. otroligt..!


Claes glömde sin "puckomössa" (peakmössa)
Arvid upptäckte genast att den hängde på dörrhandtaget...
Tog den direkt och la den på huvudet.. när jag satte den på hans huvud så blev han
mkt lycklig... :)


Mina prinsar var på shoppingcentrum igår... fick denna mmsád.. =)


När Arvid vaknar på morgonen så springer han till soffan...
"Händige Manny" vill han se då.....



Eftersom jag är ny här i stan så har jag kommit på att jag fotograferar viktiga saker.
Tex. skyltar på T-banan... så jag vet vad jag ska kliva på för tåg...
(Kungst. för att komma till jobbet, Hjulsta för att komma hem!)


Här har jag fotat för att komma ighåg vilken uppgång jag ska välja...



/F





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits