Bilder från helgen !

God kväll !

Vilken toppenhelg vi haft !!

i Fredags efter jobbet så kom svärmor till oss.
Svärmor o Arvid skulle leka å busa, Jag o CH fick egentid :)
CH fick biljetter till magnus Betnér när han fyllde år !

Först åt vi middag på en restaurang i Jakobsberg. Blir tyvärr inget återbesök på den restaurangen.
Efter middagen promenerade vi mot Betnér.
Han var verkligen superbra!!!!   härlig blandning på publiken.. från 18 till typ 60..


Min snygga oäkta hälft :p


Snygga jag ;)



Igår var vi på IKEA i Barkarby...
Efter maten så fick Arvid leka i barnhörnan.. mycket uppskattat!



Massa bus... :)



Arvid hade svårt att välja vilken napp han skulle ha....


Blev båda ! :)




Ikväll övade vi på att äta själv......Yoghurt över hela barnet..
Måste öva mer............



Idag på fm tog CH, Arvid å Svärmor en promenad på ca 2 timmar.
Jag själv fegade ur (skyllde som vanligt på min fot!)
Istället så solade jag.. såå skönt.
Efter att Arvid sovit färdigt så åkte vi till Täby Centrum å kikade..
Handlade inget.. jo, mat så klart... Blev burgare... ingen höjdare.menmen



Äter era barn själv?  ålder på dem?
Pratar era barn mkt ? Alltså som är i samma ålder som Arvid..
Arvid kan följande:
Mamma
Pappa
Kaaa (choklad)
Ka ka (kaka)
Hechup (Ketchup)
Tsi  (hiss)
Fa fa (farfar)
Foff (voff/hund)

Hmmm... det var nog det han kunde :)


Nu ska jag soooooooooova.. !

natti natt !

Hade 3 filmer också.. men youtube släpper inte ut dem.. hmm..
jaja... Ha de !




Postat av: Catrine

Sigrid är snart 17 månader och hon har ätit själv sen 1-års åldern ungefär. Ibland blir det mer kladd än andra gånger, men det beror mest på om hon känner för att äta eller leka. Tycker oftast hon är riktigt duktig. Hon säger mamma, pappa, titta/sitta (tror hon skiljer på dom fast det låter lika), där, vovve, nam-nam, aitt (katt), do-do (dator)... säkert nåt mer också men det är vad jag kommer ihåg nu.

2010-03-22 @ 09:31:31
Postat av: MiLo

det var lääängesen jag tillät mina mammor att mata mig, typ ett halvår sen... ;) är väldigt bra på att äta själv. om jag vill. annars är jag oxå väldigt bra på att leka med maten.

mamma o vovve är mina favvoord, funkar till allt. resten som jag snackar är det iaf ingen som fattar. :-o

2010-03-22 @ 19:13:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits