Bilder säger än ord......och jag är lat och trött.

God kväll.
Blir bilder med ytterst lite text...
fel ordning på bilderna säkert....

Det ska börjas i tid.....




Träffade en jättestor dalahäst i "matbutiken"


(ja Veronica, det var med vetet)
(Ja, även den här "ovanför"... )


PrinsessEmma på grodan!



Midsommarmaten! Jag o CH vi är bra duktig vi! =)



På två sekunder tar han sig upp och tokgungar.. mammans hjärta stannar varje gång.
Men han är superduktig ! =)



Ligger och myser på farmor o farfars altan...



Arvid i den lokala plaskpoolen :)
Den andra killen är våran grannpojke.. kanon med en kille i samma ålder!



Arvid äääälskar poolen!!



Efter badet åt vi pastasallad, mums!



Arvid lånade pappas skor :)



Igår köpte jag ett sparkskydd till bilen.. så att inte Arvid skall göra märken...
Ruskigt rolig förpacknin!!!

Hoppas att alla mina läsare är smarta nog att förstå vad som är roligt, ty jag tänker
inte förklara !

Nu ska vi soooova.. :)





Postat av: Mormor..

Oj vilka fina bilder..men på systemet kollade dom inte leg..konstigt,,och vilken massa god mat..och jag vill också bada..puss och kram..



2010-06-29 @ 10:54:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits