Åka bil i många mil...

God kväll mitt i natten!
Här sitter jag.. inte alls trött.. f*n!

Idag vid 14 åkte jag och Arvid från Stockholm mot Sundsvall !
Tre snabba stopp längs vägen, sträcka på benen och byta film i dvd-spelaren...
Framme vid 18.30.. 4,5 timmar m. barn i bilen är rätt ok tycker jag.

Väl framme så mötte mamma upp oss !! =) 
Arvid blev jätteglad av att se mormor ! Skulle visa bilen, skulle visa skor och prata massor :)
Vi packade in oss hos min pappa (där vi sover) bäddade sängarna o Arvid kollade på allt..
Sen ut i vagnen för en stadsvandring.. kollade på drakar å gick till McD... Maaat !
Arvid matvägrade, trots en av favoriterna cheeesburgare.. menmen... dricker iaf bra nu i värmen.

Arvid somnade rätt sent.. efter 21.... hopppppppas han sover till 07.00 !!!!!!!!

Var hemma vid 23 tror jag.. drack kaffe vid 22... inte smart..

Imorgon tänkte jag o Arvid åka förbi på Milko o kolla om några av fd. kollegorna jobbar, eller om alla har semester?

Vi saknar pappa Carl-Henrik massorrrrrr !!!

Natti natt ! Kraaam




Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Oj vad ni far runt i Sverige!!! Ni var ju i Skåne nyss? Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits