Sovmorgon, IKEA och McD !

Halloj !

10.45 vaknade jag idag ;)   Inte av mig själv, utan CH ringde.. haha
Tänk om han inte ringt.. hade jag fortfarande sovit då???
Snabbt in i duschen, sen på med lite smink och hoppade i kläderna.

Ner på Birsta för att hitta en badrumsmatta... vilket var svårare än väntat..
Men men.. hittade en som dög tillslut.

Sen skulle jag hitta en sån där container där man kan skänka kläder.
Suck igen.
Åkte till Citygross, men den var inte öppen.
Sen vidare till bosvedjans centrum, men även den var stängd .. suck suck !!

Tog ett säkert kort och åkte till parkeringen på sjukhuset, där fanns det !

Sen insåg jag att jag var hungrig !!! Åkte tillbaka till Birsta.. till McDriven..
Beställde 3st El Nacho  !!


Småburgare med sting ! Sjukt goda och prisvärda. insåg när jag kom hem att det räckt med
2st.. men men.. nu blev jag iaf övermätt och fick lite energi....
Ska göra kaffe.. sen sätta igång här hemma...

Återkommer/Frida!




Postat av: jenny

ica maxi har kläd insamlings container...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits