Min frisör = Din salong.

Halloj.
Då har jag kommit i kläderna, fått på sminket och satt upp håret i en toffs.
Har även ringt och kollat så att min frisör hade öppet idag.. och det hade dem!
Drop in är min grej.
Jag har svårt för att boka en tid.. jag kanske inte känner för att klippa mig precis då..
Vill vara spontan när det gäller frisör... vill kunna bestämma mig nu, och klippa mig 1 timme senare.

179kr kostar det.. precis lagom tycker jag ;)
Jag ska inte göra någon jätteförändring.. bara topparna.. eller lite mer kanske..hmm..
Blir nog 10 cm.. elelr.. hmm.. svårt..

Jaja, återkommer.

Här klipper jag mig. "Din salong" heter dem. bra pris och duktiga!





När jag flyttar till Stockholm så ska jag klippa mig hos Bobbys !
Inte hos själva Bobby.. för det kostar 990kr... men hans frisörer.. kostar 390kr.
I Sundsvall så är det dyrare än så att gå till en vanlig frisör... knasigt..


hej hej/långhårigaFrida!




Postat av: karla

i timrå där jag klipper mig kostar det 295 =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits