Fikade hos en liten dam idag.. nej.. två små damer.. :)

halloj !
Idag har jag röjt här hemma.. sen på kvällen blev det en fika hos Linnéa och Agnes !!
Ja, Anders var också hemma. men pös rätt snart ut till garaget ;)

Lilla Agnes är såååå himla söt... :)
och liiiiten... 4500vägde hon nu.. och hon är  7 veckor.. hihi.. lillfisen :)

Nu ska jag plocka lite
Tjo/Frida!




Postat av: Helené

Ja, vi har funderat på att lägga snutten i sängen :) Ska väl bli av nån dag..



Okej, tanterna och gubbarna brevid var så himla roliga! :)



Jag skulle gärna göra min blogg själv, men jag kan INGENTING om sånt! Med alla koder och skit.. Men jag skulle gärna lära mej :) Kul att ändra!

Men, jag blir supernöjd varje gång Nina hjälper mej :D

Postat av: Dess

jag vet vem som ska kolla på din lägenhet kl 18 idag;) Min bästa vännina typ=) de du;)

2010-01-11 @ 16:28:32
URL: http://dessthea.blogg.se/
Postat av: Carlos

Vilken annorlunda blogg. :D

2010-01-11 @ 19:58:15
URL: http://www.carloslopez.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits