Zzzzz..jag är tröööööött nu...

God kväll.
Varför är jag vaken ?? Borde sova... men men..

Igår vart det bokat att Arvid skulle sova hos farmor o farfar...
kul för alla!
Arvid: Får vara m farmor o farfar.
Farmor o farfar: Får vara med Arvid.
Mamman o pappan: Får sooooova...



Idag har vi varit duktiga !
Vi var med på bostadsrättsföreningens städdag !!!
10.00 stod vi färdig för krattning.
Och mycket kratta blev det........ sjukt mkt löv.

Sen vid 13 så var det pizzastopp!
Efter pizzastoppen så krattade vi lite till... sen var vi nog färdiga.
CH hämtade hem lilleman, som hade haft det toppenbra med farmor o farfar :)

Sen åkte han iväg på handbollsmatch, och efter den så blev det utgång med handbollsfolk.
Själv satt jag o slötittade på TV och helt plötsligt fick jag sällskap av Dagmar o Claes. mkt trevligt !!

Tänkte slänga in lite bilder.. sen soova...

Arvid tog en kvällsdusch innan sovningen ..



Duktiga grannar !



Det som göms i snö kommer upp i tö....
Men det som göms under grus är tydligen snö !?!?



Mycket löv blev det...
Sa till Carl-Henrik idag när vi krattade "Aj lööööv jo"
(Gubben bredvid mig skrattade.. hehe)

Filmmys med gofika...




Gott med saft !!




Ni kanske har uppmärksammat att man utnyttjar det kungliga bröllopet?
Typ Fazer säljer en "bröllopschokladkaka" och GB kör på med sitt bröllop.
Massa pengar i det hela...

Idag när vi var på "sim matmarknad" (aka. Turkbutiken) (får man skriva så på bloggen?)
(alltså inget negativt menat, men jag tror att de flesta säger så idag..)
Hur som helst...
Vi såg denna produkt ;)    Tror ni att det har med bröllopet att göra ??!!? ;)



På anslagstavlan utanför "Sims" så hittade vi massa skoj lappar !!


Färg? Storlek? ålder? vart?  frågorna är många..... svaren få..


Färskt är ju alltid bra... eller???
D-området? Hmmm...



Vet barnet om det här?? Det är ju ändå barnets artiklar enligt lappen!!


Och vad är en "go stol" ...


Jag älskar att kolla på tavlor med roliga lappar... !
Finns alltid några att skratta åt ..hihi..


Kram å hej !






Postat av: evelina

skrattar alltid när jag läser din blogg:)

2010-04-18 @ 08:33:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits