Status CH, och status Curres !

God morgon!

Jag har världens bästa son !!
Han måste ha vetat att mamman var ensam hemma inatt med honom.
Han somnade vid 20.30...
Åt klockan 01.30 och vaknade 06.30 !
Tack mitt lilla hjärta :)

CH och hans föräldrar satt på karolinska igår till klockan 01.30...
Då fick han höra att han kunde komma tillbaka imorgon (idag) och fick istället tabletter med sig hem.
CH sov i natt hos sin mamma och pappa, eftersom klockan var mycket och för att han behövde sömn!

Tyvärr måste jag vara hemma från jobbet idag, känns ju sådär.. :(
Men känns istället bra att få vara med Arvid en heldag !!
Idag ska jag och Arvid på öppnaförskolan !! Kul, för där har jag aldrig varit :)

CH har fortf. mycket ont i bihålorna och pannan.


Läste i Sundsvalls Tidning att något pucko hade sett till att Curres gatukök inatt brunnit ner !
Jävla idioter som inte kan låta bli att förstöra..suck!

Nu ska jag och Arvid leka på rummet!

kram o hej!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits