Dagen !

Hejsan !

Då ska vi vara lite glada och inte tänka på soffleverantörer som är dumma!

Idag har jag och Arvid först varit på babysång, sen på babybokprat!
Babysången gick jättebra, Arvid blev dock väldigt trött på slutet...
Idag tror jag att det var rekordmånga som kom, typ 14 bebisar + föräldrar!!
Superskoj och jättetrevligt! Tummen upp!

Sen skjutsade vi hem Karla och Theodore, och sen vidare mot stan igen...

Arvid sov 1 timme i bilen.. såå skönt sa han :)

15.00 var det babybokprat!
Denna gången var det inte bara vi.. hihi.
Det var 2 andra barn + föräldrar. skoj skoj!

Tyvärr inga bilder ifrån dagens aktiviteter... men när vi kom hem så tog jag fram kameran..
Supersöta killen i brottarlinne !


Försöker sitta still när mamma skall fota.. inte så lätt som ni ser....


Vill såå mycket... kämpar och kämpar...


Visar upp sina biffiga armar.. haha...


Orkar inte bli fotad mer.. låtsas sova..



Så här kan man ju också se ut...
Skyller på sömnbristen...




Nu är det snart sovdags....
Arvid han sover sen kl. 19.00... skönt för honom!

Imorgon är det bebisfika hemma hos Karla och Theodoré !
Sen vid 15.00 skall Arvid vara hos tandläkare !! tur att han fick 2 tänder då.. ;)


Tack för idag !




Postat av: sparriz

Haha jag kommer få mardrömmar av de där bilderna.

2009-05-06 @ 07:18:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits