Angelica !!

Hej Angelica, Ja, detta inlägg är till dig min vän :)

Läste lite bakåt i din blogg.. !

Följande skrev du 4 September 2005 !

"Vid halv tre åkte jag iväg med Frida för att posta lite brev.
Första gånge jag träffade henne. Definitivt inte den sista!
Mycket trevlig tjej. Vi for runt lite överallt. Pressbyrån, postterminalen och max..."


Kan du förstå att det är ca 3,5 år sedan som du och jag träffades för första gången!!!

Hur började det då?
Jo det var ju så att jag då bodde inne i stan eller iaf. på Västra Långgatan, och Angelica o Gustav bodde på Sveavägen...
Både jag och Angelica hade varsin blogg.
På något vis så hittade Angelica först till min blogg...
Jag hade skrivit om att vi grannar nyss hade köpt en pool (en sån där i plast)
Angelica skrev då en kommentar om att hon också ville ha en pool.
Jag svarade på hennes blogg att hon kunde få komma och bada i våran (tror jag?)
Och sen efter att ha kommenterat på varandras bloggar så började vi väl chatta på msn..
Sen en dag så behövde Angelica skjuts till stan, och jag hade ju bil, så jag skjutsade henne :)

Sen fortsatte vi att träffas massor, promenerade, simmade, och drack vin :)

Nu ses vi dock för sällan tycker jag !
Ni får gääärna komma och hälsa på oss, kika på "nya" (harkel) lyan ;)


Kram på dej Angelica!

Underbar bild !! Haha. roligt hade vi iaf !!! :)




Postat av: Maria

Ha ha!! Snygg bild Angelica ;)

Trevlig helg önskar vi er!!

Kramar!!

Postat av: Angelica

Tack snälla söta Frida! Sitter i Skövde nu och fick lite tårar i ögonen då jag läste detta fina inlägg. OCh bilden, vart hittade du den?! :)

2009-05-15 @ 21:07:41
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: mli

Vilken bank har ni öppnat konto i? Skit nordea gav inte Stella nån sparbössa, dåligt!!

2009-05-16 @ 08:29:40
URL: http://mlish.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits