Lördag, kalas och sovmorgon!

God morgon!!!
Idag fick jag sovmorgon, underbart!
Arvid vaknade först vid 06.00... *gäääsp*
Efter lite lek och bus så somnade han dock om och sov till 08.00...
Carl-Henrik var då snäll och gick upp med honom :)
Jag fick sova ända till 09.30 .. underbart!!!

Nu sitter jag här och dricker kaffe ur min favvomugg!
Den här fick jag av
Angelica & Gustav, CH fick en som det står "PAPPA" på!

Appropå Angelica...
Jag och Arvid är idag bjuda på kalas hos henne!!
Hon fyllde år igår och idag är det fika !!! Sååå trevligt :)




Ang. den här bilden...
(Tryck för större bild)
Så undrade jag vad ni såg...

Jenny & Carina:

"Jag (Jenny) tror att det är Bart Simpson som
tittar fram upp och ner med sitt hår
och mamma tror att det är Globen, haha. :) "


Johan Nordin:
"Jag är inne på Globen och kanske man
då säger Sthlm men ja kanske båda?"


Kusin Jenny:
"hahahaaa - jag har några polare som bor på söder, vid skanstull,
o de har precis den där utsikten från sitt vardagsrumsfönster :D
"

Pernilla:
"En robot äre :) "

Vad såg jag då?
Jag ser Stockholm !
Solen som lyser, globen och höghus!

kul att många såg stockholm :)



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe...
//Frida!




Postat av: mli

Det är så bra och enkelt när man har en WP-blogg, då finns det färdiga themes som man kan ladda upp och använda :)



Mycket gott med semlor :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits