Hej då 2oo8 ! Välkommen 2oo9 !

Nä men hej !
Kul att ni fortfarander läser trots att jag nästan aldrig skriver...
Ska självklart bättra mig :)

Ja, 2008 är då slut..Vilket år!
Året då älskade Arvid föddes .. perfektaste lilla prinsen!

Och nu är det då redan 2oo9...


På nyårsafton åt vi snittmiddag och goda ostar & Kex..
 
                        
CH jobbade, så det blev så att vi åt middag där, och mysmat här hemma.
Efter att vi ätit och kollat lite på TV så var klockan helt plötsligt 23.00
Ner m. Arvid i overallen och in till City.
Sjukt mycket folk, trevligt!
Jättefina fyrverkerier, tack så mycket...



Snyggaste lillprinsen ute och åker bil.. brooom....


Arg bebis + vassa bebisnaglar orsakde skada på bebis. Bebis trasig.
Carl-Henrik hävdar dock att tjejer gillar killar med ärr.....




Arvid berättar vad han gjort hela dagen för pappan :)   *kärlek*




Postat av: Malin

Fina bilder.

Jo, jag har utmanat dej i min blogg ;)

Ha de toppen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits