Argvid väckte mig nu på morgonen...

*gäääsp*
Tror minsann att min son bytt namn imorse.. från Arvid till Argvid..
när han vaknat brukar jag plocka över honom till våran säng och mysa ..
Han brukar då somna om och sova 1 bonustimme...
Men idag var det NEJ ! Han ville upp...
Så ok.. här sitter jag .. trött som få..

Dagens kaffe har jag här bredvid mig...
Denna kopp är av märket "Arabia"... fint ska de va!
"Ärvd" av mor och far ...



Igår när jag oc Arvid skulle hämta CH från jobbet så passade vi på att
åka och tvätta bilen innan ...
Vi tvättade den på Shell i bydalen...
Eftersom våran bil var MYCKET skitig så tog vi "värstingprogramet"
När jag hade betalat så sa killen "Och här får ni eran hockeybiljett"..
-Va?? sa jag
Han berättad att man fick en hockeybiljett till Timrås hemmamatch när
man köpte värsta biltvätten !!
Dessutom så fick vi sånna där tvättlappar för inredningen!
Så för 160:- fick vi en ren bil, hockeybiljett + tvättservetter!
Skysst deal säger jag!

Arvids första biltvätt.....
Typiskt honom att sova när mamma hitar på roliga saker!!



Hockeybiljetten....



Idag ska jag på lyxbehandling!!
i julklapp av CH fick jag presentkort på SPA!!!!
www.zanzspa.se
Jag har valt ett paket som heter
"Den nyblivna mamman"
Helkroppsmassage
Ansiktsbehandling
Skalpmassage
1 h 50 min


Kl.12.00 ska jag vara där... såååå underbart!

Nu är kallar sonen på min uppmärksamhet!

hej hej!




Postat av: Maria

Hallå Där!!!!

Snygg tutte Arvid har:)Casper ha en likadan.Har ni lust att bli med på Kyrkis i morgon??Ha det gott/Kram Maria

2009-01-14 @ 14:27:46
Postat av: Nina

Hej !



Ska du på zans ?? Skriv några rader sen hur det var där ! Själv har jag inte varit där på någon behandling,men jag diggar deras inredning !



Hunden är mammas nya bebis =)



Ha det gott !

Postat av: Jennie

Låter jättehärligt!

2009-01-14 @ 19:34:55
URL: http://sliparen.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits