Äntligen helg.. ehh... ja. helg iaf..

Hej på er!

Idag är det Fredag.. och nu kan man väl tom. säga att det är helg.
Helg brukar innebära familjemys med hela familjen, goda middagar och lugn och ro...

CH jobbar idag 16-22.30
Imorgon Lördag 10.30-22.30
Och på Söndag 08.00-21.00

Så i vårat fall så innebär det istället..
Familjemys för mig och Arvid... saknar CH :(
Middag är inte särskilt kul att laga till mig själv.. så det låter jag bli.
Lugn och ro... hmm.. beror alldeles på vilket humör lilla Arvid är på :)


Idag var tanken att jag och Arvid skulle åka och gratta morfarRoger som fyller år idag...
Men Agneta har feber och då vill vi inte åka dit... skit....
Istället har jag och Arvid utfört arbeten här hemma..... fått mycket gjort.. hoppas hoppas!

Imorgon ska jag och Arvid åka på kalas!
Acca fyller år ! Jag och Arvid får sällskap av Evelina och Nelly som också ska dit!
Ska bli kul att träffa dem imorgon!!

Söndagen är än så länge helt fri... skönt...
Blir nog en promenad för mig och lillkorven.. någon som vill göra sällskap?
(promenad= lugn gång, inte för långt, inga backar...)

Här kommer det ni längtar efter varje dag...
Dagens kaffekopp!
Denna kopp vann jag i en bowlingtävling när jag var typ 12år. :)


Älskade lilla Arvid sitter här i mitt knä.. Nyss sov han... men det var nog inte så roligt :)


Kram/Frida & aRviD





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits