Ännu en underbar dag har passerat !

God afton mina älskade läsare :)

idag har vi haft fullt upp ... därav inga blogginlägg!

Dagen:
Imorse kl.11.00 skulle vi vara hemma hos min farmor..
Blev dock lite förseningar, men 11.30 lyckades vi vara där iaf.
Farmor hade köpt en lampa som var ungefär lika svår som ett 10.000bitarspussel att montera..
För någon dag sedan hade mamma min tagit med dem hem till mig, och jag lyckades montera den!!
Idag skulle den monteras upp hemma hos farmor... CH skulle även hjälpa farmor att sätta in en dimmer i köket.
Dock så visste vi inte att farmor hade dubbelknapp hemma iköket...
Den dimmer vi köpt var så klart till för en enkelknapp... men istället så monterade vi den i hallen, blev mkt bra!!

Lampan i köket blev också supersnyggt!
Hemma hos farmor fick vi smörgås med kaffe, och sen semla med kaffe. gott gott!

Efter besöket hos farmor så åkte vi till Ica Maxi och shoppade lite mat.
Arvid blev dock vääääldigt less på slutet, så jag och Arvid gick ut till bilen (sovmaskinen) CH fick shoppa färdigt själv :)
(därav inga kassar då jag såg dig Tina... sorry om jag inte stannade och hälsade, men Arvid var INTE på humör!)


Sen när vi kom hem från Ica så städade jag lite här hemma, CH lagade middag!
Vid 17-tiden kom Arvids kompis
Hugo och hans mamma och pappa på besök..
Vi åt alla av dem goda grytan som CH lagat... mums!
Sen var det kaffe och After Eight.. gott gott..
Arvid och Hugo lekte lite och sen turades dem om att gnälla lite :) sötnosarna våra..

Här kommer lite bilder från besöket idag!

Soffmys ! Ser nästan ut som om att Hugo har knuffat Arvid :)



Hugo vill gärna känna på Arvid.. söta söta pojkar vi har!!



Ja som sagt... Hugo vill känna på Arvid :)



Arvid vill inte känna.. han vill smaka!  Akta handen hugo !!!


Närbild på våra söta pojkar!


Är det en puss? eller viskar Hugo något?


Vi fick jättefina blommor av Hugo och hans mor och far! TACK SÅ MYCKET !!!

Jättetrevligt att träffa Hugo och hans familj, hoppas på fler tillfällen!


Nu sover Arvid, pappan är på träning, och jag skall "plocka lite"... sen är det sova!

Kram till alla !!




Postat av: Helené

Haha, så söta dom är! :) Hur gammal är Hugo då?

Postat av: Siwan

Arvid blir mer och mer lik sin far! Söt!

2009-01-29 @ 09:39:09
Postat av: Jenny L

Haha, roliga bilder..! De är allt ena riktiga charmörer. :)

2009-01-29 @ 12:00:49
Postat av: Angel & Gugge

Ni ser ut att ha haft mysigt!

Två stiliga små pojkar!

2009-01-29 @ 14:30:41
URL: http://angel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits